מיינדפולנס למתחילים – לימוד ותרגול. בבנימינה (מועד נוסף יפורסם)

כמות מפגשים: 8

מועד נוסף יפורסם

הקורס נלמד בגישה נינוחה ובהירה המתאימה לכל מי שמעוניין לטעום מהדרך העשירה הזאת. הקורס משלב לימוד תאורטי, תרגול ופרק זמן לשאלות.

לפרטים והרשמה, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

מידע מלא: מיינדפולנס למתחילים – לימוד ותרגול. בבנימינה (מועד נוסף יפורסם)

לא צריך לסוע רחוק על מנת להביא לחיינו שמחה, חיוניות ושקט מהדאגות והלחצים המוכרים.

המיינדפולנס והחכמה הבודהיסטית מציעים לנו כלים פשוטים להביא לחיינו נוכחות, קבלה, בהירות ונינוחות. מדיטציית מיינדפולנס מפתחת בנו כישורים מנטאליים בסיסיים (ריכוז, קשב ונוכחות), מסייעת בהפחתת מתח, חרדה, לחץ ודיכאון ומלמדת אותנו, יחד עם חכמת הדרך הבודהיסטית איך להתבונן על חיינו במבט רחב, משחרר וחומל יותר.

הקורס נלמד בגישה מזמינה, נינוחה ובהירה המתאימה לכל מי שמעוניין לטעום מהדרך העשירה הזאת. זהו קורס חוויותיי ומותאם לחיינו העמוסים.

תרגול המיינדפולנס מכיל ארגז של כלים פשוטים ופרקטיים, הנגישים לכל אדם, בכל גיל, להתמודדות עם האירועים בחייו או בחייה.

  • להירגע, לנוח, לשפר את הריכוז.
  • למצוא שקט ושלווה פנימיים, גם במצבים קשים.
  • ויסות מצבי מתח, לחץ, כעס וחרדה; שליטה בתגובתיות ובשיפוטיות.
  • פיתוח קשב פנימי וקשב לזולת.
  • ניהול קונפליקטים אישיים ומקצועיים.
  • להתמודד טוב יותר עם דאגות ומחשבות טורדניות.

בין תכני הקורס

  • מה זה מיינדפולנס ולמה זה מועיל? מהי מודעות קשובה, כיצד מתרגלים אותה ומביאים אותה לחיינו
  • איך להפרד משיח פנימי שיפוטי- איך להחליף את השופט הפנימי הבלתי פוסק בשיח פנימי נעים, מכבד. איך ללמוד להיות חברים של עצמנו
  • האחזות ושחרור- מהי התנועה הפנימית הנצמדת לדברים ורעיונות ולא מרפה, מדוע זה קורה ואיך אפשר לבחור להניח לה.
  • ארעיות ושינוי- הכל משתנה כל הזמן, ההזכרות בכך מביאה ברכת חופש גדולה לחיינו.
  • מחשבות ומה עושים איתן?- נלמד להבחין בין דפוסי חשיבה מיטיבים ומזיקים ולחזור להיות בעלי הבית בבלאגן הזה.
  • עבודה עם רגשות- מה קורה לנו ברגעי הכעס, החרדה, הבדידות ואיך אפשר לגלוש בקלות יותר על גלי הרגש
  • הקשבה ודיבור מודעים- נתרגל כלים פשוטים ומשני חיים לאופן בו אנחנו משוחחים ומקשיבים.
  • חמלה וידידותיות – נטפח את האפשרות לפגוש באכפתיות וסבלנות את עצמנו, את הדפוסים המוכרים ואת הסביבה.

הקורס מלווה במדיטציות מונחות לתרגול בבית ובחומרי קריאה וצפייה.

בהנחיית: אלה (בת אל) טולנאי

בעלת M.A בעבודה סוציאלית. מנחת MBSR, מיינדפולנס ומדיטציית ויפאסנה, מלמדת בעמותת “תובנה” ובאופן פרטי קבוצות וסדנאות מדיטציה. בוגרת תכנית הכשרת מנחי MBSR מטעם אוניברסיטת בנגור – אנגליה, מורת יוגה. מתרגלת ולומדת בודהיזם, מדיטציה ויוגה מאז שנת 2000, במהלכם שהתה תקופות תרגול ארוכות במזרח, באירופה ובארץ ולמדה עם מורים רבים. מטפלת באמצעות מיינדפולנס והאקומי.

גן הפעמונים בינימינה

לפרטים והרשמה, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית אלה (בת אל) טולנאי