מיינדפולנס למתחילים

תאריך הפתיחה הקרוב: 13/05/2019
כמות מפגשים: 8
תאריכים נוספים: 14/05/2019

13/5, ימי שני, 10:00-13:00
14/5, ימי שלישי, 18:00-21:00

תרגול המיינדפולנס מכיל ארגז של כלים פשוטים ופרקטיים, הנגישים לכל אדם, בכל גיל, להתמודדות עם האירועים בחייו או בחייה.

  • להירגע, לנוח, לשפר את הריכוז.
  • למצוא שקט ושלווה פנימיים, גם במצבים קשים.
  • ויסות מצבי מתח, לחץ, כעס וחרדה; שליטה בתגובתיות ובשיפוטיות.
  • פיתוח קשב פנימי וקשב לזולת
  • ניהול קונפליקטים אישיים ומקצועיים.
  • להתמודד טוב יותר עם דאגות ומחשבות טורדניות.

לפרטים והרשמה, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

מידע מלא: מיינדפולנס למתחילים

מיינדפולנס פירושו מודעות קשובה, מודעות לרגע הנוכחי בתשומת לב וללא שיפוטיות.

לימוד מיינדפולנס מאפשר לנו להיות עם הדברים שקורים לנו בחיים בדיוק כפי שהם, ללא שיפוטיות וללא תגובה אוטומטית, אלא מתוך מודעות, נוכחות, התבוננות, שקט פנימי, קבלה, חמלה ופתיחות.

מדיטציית מיינדפולנס מאפשרת פיתוח וחיזוק של כישורים מנטאליים בסיסיים (ריכוז, קשב ונוכחות), מסייעת בהפחתת מתח, חרדה, לחץ ודיכאון, מאפשרת שיפור באיכות החיים ובראיית דברים בפרספקטיבה רחבה יותר, ועוזרת לנו למצוא שלווה שאינה תלויה בנסיבות חיצוניות, קשות ככל שיהיו.

תרגול המיינדפולנס משפיע באופן חיובי על אזורים חשובים במוח הקשורים לתפקודים יומיומיים, ניהוליים, קבלת החלטות, שליטה, ראיית הזולת, למידה וזיכרון, ויסות רגשות והקשבה לגוף.

התרגול משלב את לימוד הפילוסופיה הבודהיסטית ותרגול מדיטציית מיינדפולנס וחמלה, המאפשר לנו להיות בהווה, להכיל את כל קשת הרגשות והמצבים שהחיים מזמנים לנו, באופן מיטיב ומועיל יותר.

ההתבוננות השקטה והאובייקטיבית פנימה עוזרת לנו לראות דפוסים ששולטים בחיינו, עוזרת לנו לראות מה מפעיל אותנו, ומאפשרת להשתחרר מדפוסים והתניות שכובלים אותנו וגורמים לנו סבל. תרגול המדיטציה מסייע לפתח חוכמה וחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחרים.

למי מיועד הקורס

קורס בסיס למתחילים הכולל לימוד תאורטי, תרגול

בקורס נלמד

  • שיעור 1 – מה זה בעצם מיינדפולנס – מה זה אומר להיות "במודעות ללא שיפוטיות" ואיך לתרגל את זה
  • שיעור 2 – דיבור והקשבה נבונים ומיטיבים
  • שיעור 3 – היאחזות ואי נחת
  • שיעור 4 – התבוננות והזדהות
  • שיעור 5 – ארעיות
  • שיעור 6 – מפגש עם רגשות
  • שיעור 7 – איכויות הלב
  • שיעור 8 – שמחה
בהנחיית: שלומית שלו

בעלת  M.A בפסיכולוגיה חינוכית ו- MBA עם התמחויות בייעוץ עסקי ובשיווק. בעלת ניסיון מקצועי בחברות וארגונים גדולים, בניהול פרוייקטים ובשיווק (סמנכ"ל).

בוגרת הכשרת מורי MBSR של מכון מודע למיינדפולנס, מדע וחברה מבית הספר ברוך איבצ'ר לפסיכולוגיה הבינתחומי הרצליה.

למדה ותרגלה אצל מורים שונים, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות. לומדת  ופעילה בעמותת "תובנה" למעלה מעשר שנים.

מאמינה כי התרגול הוא משנה חיים וכי הלימוד זמין ופתוח לכל – ללמוד להיות ולחיות ביותר שלווה ונחת, באופן מודע ולב פתוח.

לפרטים והרשמה, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית שלומית שלו

מיינדפולנס למתחילים

מדיטציית מיינדפולנס מפתחת ריכוז, קשב ושקט פנימי ומסייעת בהפחתת מתח, עומס מחשבתי ועומס רגשי.

מנחה: מולי גלזר
תאריך: 20/06/2019

קרא עוד »

מיינדפולנס לעבודה עם ילדים ונוער

בקורס נתמקד – כהורים, מטפלים, מורים או אנשי חינוך – בתהליכים שכדאי שכל ילד יכיר, כדי שיוכל להיעזר בהם בעצמו במצבי אתגר וקושי.

מנחה: ד"ר נמרוד שיינמן | תאריך: 12/05/2019

קרא עוד »